Kompletní nabídka správy domů

Ekonomická část

  1. vedení podvojného účetnictví včetně vyhotovení účetní závěrky a vypracování daňového přiznání k dani z příjmů právnických osob, pokud je povinnost jeho podání, případně jiných daňových přiznání (např. k silniční dani)
  2. předávání ročních účetních sestav elektronicky dle požadavků klienta, on-line přístup v rámci příspěvku na správu
  3. správu účtu u peněžního ústavu
  4. v případě zmocnění k finančním operacím úhradu odsouhlasených faktur a ostatních plateb
  5. možnost hradit měsíční úhrady za užívání bytu jednotlivými uživateli prostřednictvím účtu SBD HK s následným převodem na účet spravovaného subjektu (úspora finančních nákladů spravovaného subjektu), pokladní služby
  6. vypracování a stanovení předpisů úhrad za užívání bytu na jednotlivé uživatele dle platných právních předpisů
  7. provádění průběžných změn (počty osob, úpravy záloh na vodu a měřené teplo) dle požadavků jednotlivých uživatelů, tyto změny je možno nahlásit jak osobně, tak i elektronicky
  8. kontrolu měsíčních plateb jednotlivých uživatelů bytů a předání informací výboru SVJ o nezaplacení
  9. měsíční upomínání neplatičů, přípravu podkladů k žalobě a následné vymáhání pohledávky v zastoupení na základě plné moci advokátní kanceláří SBD HK
  10. rozpočítání nákladů za dodávky služeb a energií na jednotlivé uživatele bytů dle platných právních předpisů, vypracování souhrnného vyúčtování a následné písemné předání uživatelům bytů
  11. zpracování odměn funkcionářů výboru včetně zákonných odvodů a ročního vyúčtování daně z příjmů zálohové a srážkové, úrazové pojištění, vyhotovení potvrzení o zdanitelných příjmech a sražených zálohách
  12. zpracování statistických výkazů
  13. poskytování metodických pokynů
  14. uzavření výhodného pojištění objektu v rámci pojistné smlouvy SBD HK (výhodný 50% bonus)
  15. oznámení vlastníkům jednotek výše spoluvlastnického podílu na příjmech a výdajích z nájmu prostor sloužících k podnikání
  16. archivaci dokladů

Technická část

  1. obstarávání oprav a udržování objektu na základě požadavků zástupců domu
  2. každoroční technické prohlídky. Na základě prohlídky vytvoření technické zprávy o stavu objektu včetně návrhu plánu údržby, oprav a revizí v daném roce.
  3. zajišťování provozu společných částí domu (kontroly, zkoušky, prohlídky a pravidelné revize, včetně zajištění odstranění zjištěných závad)
  4. zajišťování výběrových řízení na stavební práce, stavebních dozorů, projektantů, koordinátorů BOZP
  5. v případě potřeby účast na členských schůzích a shromážděních vlastníků
  6. informování zástupců domu o legislativních požadavcích na základě nových, resp. novelizovaných zákonů
  7. na základě plné moci – zastupování při stavebním, vodohospodářském a jiném řízení se státní správou
  8. zajištění povinných revizí na kotelnách v předepsaných termínech, kontrol dle legislativy, následné zajištění odstranění závad z kontrol a revizí
  9. komunikace s přímými dodavateli služeb a komodit
  10. zajištění smluv na dodávku energií a služeb pro nemovitost
  11. technické poradenství k tepelné technice, dodávce tepla a teplé vody
  12. zajištění průkazů energetické náročnosti budov (PENB)
  13. provádění evidence vodoměrů včetně zajištění ověření a následných výměn v předepsaných termínech
  14. při odběru vody ze studní zajištění povinných pravidelných rozborů vody
  15. sepisování smluv o dílo

Organizačně právní

  1. zajištění svolání shromáždění vlastníků
  2. založení společenství (příprava stanov, zajištění notáře a svolání shromáždění)
  3. prvozápisy a změny v rejstříku společenství vlastníků
  4. sledování volebního období u statutárního orgánu
  5. využití informačního portálu – stálý přístup k aktualizovanému účetnictví z domova
  6. zajištění aktuálních novinek a změn v oblasti legislativy pro společenství vlastníků
  7. právní služby
  8. likvidaci pojistných událostí
  9. právní pomoc při zakládání SVJ
  10. vyřizování stížností
  11. vyhotovení prezenční listiny a hlasovacích lístků na shromáždění vlastníků jednotek
  12. aktualizaci vlastníků dle výpisu z katastru nemovitostí s následnou výzvou vlastníka na předložení příslušných dokumentů
  13. vedení evidence vlastníků jednotek, spoluvlastníků, nájemců, podnájemců
  14. organizaci správy nebytových prostor nebo pronájem společných částí v domě